In cazul in care apare pentru prima data martorul DPF/FAP, puteti sa incercati o deblocare a filtrului DPF conducand autoturismul 20-30 minute in treapta a 3-a la o turatie motor 1600-1800 rpm constant. Daca la prima incercare nu reusiti deblocarea filtrului de particule atunci opriti motorul si incercati din nou . Nu folositi nici un fel de aditiv scump, pentru ca aditivurile sunt pentru prevenirea infundari filtrului si in acest caz nu va ajuta cu nimic.
Daca nu reusiti deblocarea DPF respectand indicatiile producatorului vehiculului, atunci mergeti la primul service auto mai performant ,care au in dotare testere auto de calitate, compatibile cu autoturismul dvs. si incercati o regenerare fortata! Daca testerul poate sa termina regenerarea fortata atunci inseamna ca nu aveti probleme cu senzori si sistemul s-a infundat din cauze normale. Dupa regenerarea fortata, daca nu mai sta martorul DPF aprins, incercati aditivul DPF/FAP PRO-TEC ca sa preveniti incarcarea filtrului de particule din nou!
Daca dupa regenerarea fortata se aprinde martorul DPF iarasi ,atunci trebuie demontat filtru de particule de pe autoturism si trimis la noi pentru curatare! Curatarea, regenerarea filtrului de particule dureaza 24 ore si garantam un rezultat 95-99%!
Daca filtru particule ramane infundat si proprietarul autoturismului foloseste masina in continuare , risca sa distruga turbosuflanta si nu in ultimul rand motorul!!!