CALITATE PREMIUM LA UN PRET FARA CONCURENTA IN ROMANIA
Rezultatele bune si serviciile de calitate PREMIUM oferite de firma noastra sunt garantate cu o experienta de 17 ani in domeniul curatarii filtrelor de particule DPF/FAP de catre o echipa de profesionisti! Firma noastra lucreaza de 16-17 ani cu reprezentante auto din Romania ( AUDI, BMW, FORD, MAZDA, CITROEN, FIAT, HONDA, OPEL, VOLVO ROMANIA etc.) cu rezultate foarte bune!
Noi lucram de 17 ani doar cu filtre de particule DPF fara alte activitati!
MARE GRIJA cu unele FIRME si PERSOANE FIZICE recent aparute, care promit curatare cu chimicale, cu diferite lichide in 2 sau 3 ore cu rezultate 90-98%!!! Acest lucru este imposibil de facut!!! Chimicalele, Sprayurile si cuptoarele improvizate ce folosesc mestersugarii topesc, distrug filtrele de particule! Pentru curatarea filtrelor de particule alegeti firme specializate cu experienta, care emit factura, chitanta si certificat de garantie pentru serviciile oferite!
Nu curatam filtre de particule DPF curatate la alte firme!
Nu curatam filtre de particule DPF curatate si spalate in aparate de spalat filtru particule care lucreaza pe baza de lichid si presiune aer!
Sprayurile pentru CURATARE FILTRU PARTICULE infunda filtru si mai tare, plus distrug si senzorul de presiune!!! Sa nu folositi aceste produse!
Curatam FILTRE PARTICULE DPF/FAP, catalizatoare CAMIOANE (VOLVO, MAN, DAF, SCANIA, IVECO etc.) EURO 4, 5, 6 cu Profesionalism si asiguram executia lucrarilor la cele mai inalte standarde din tara! In prima faza verificam si testam toate filtrele de particule DPF , dupa care incercam sa identificam cauza infundarii acestora! In toate cazurile anuntam clientii si explicam la ei ce mai are de verificat mecanicul inainte sa monteze filtru de particule curatat pe masina! Este foarte important sa fie rezolvat problema din ce cauza s-a infundat filtru DPF/FAP!
!!! DUPA CURATARE FILTRELE DPF/FAP NU SE TOPESC, NU SE ARD ASA CUM SUSTIN UNELE SITEURI CARE ANULEAZA DPF/FAP, DOAR CA SA FACA O REPUTATIE PROASTA DESPRE FIRMA NOASTRA. ACELE FILTRE DE PARTICULE SE TOPESC, CARE AU FOST CURATATE PE MASINA SAU SPALATE CU DIFERITE CHIMICALE, BENZINA, APA, MOTORINA ETC., PENTRU CA MAJORITATEA PARTICULELOR NEARSE RAMAN IN FILTRU, BLOCAND TRECEREA GAZELOR FIERBINTI DE LA MOTOR!!!!!!
Metoda de curaţare folosita de firma noastra este sigura, este exact ce recomanda toţi producătorii de filtre de particule DPF/FAP. Multe firme oferă soluţii de curăţare cu ultrasunet, nanomoleculare etc., cuvinte care sună bine, dar rezultatele sunt negative!!! N-am inteles niciodata de ce trebuie sa ofera o firma mai multe tipuri de curatari si niciuna sa nu fie eficienta 100%! Firmele din Germania si Suedia folosesc o singura metoda de curatare de 14-15 ani, dupa care asigura o garantie de 18 sau 24 luni si nu au nevoie sa faca reclame la toate aparatele de curatat, care nici nu sunt pentru curatarea filtrelor de particule!!! Aparat cu ULTRASUNET Profesional de ultima generatie avem si noi de 5 ani, dar niciodata nu curatam Filtre Particule cu acest aparat, pentru ca nu da rezultat! Aparatul cu ultrasunet este bun pentru curatarea valvei EGR, piese motor, dar pentru filtru particule NU!!!
Daca va uitati pe siteurile firmelor din GERMANIA care curata filtre de particule DPF/FAP, nu exista specialist care sa curete filtre cu CHIMICALE, ULTRASUNET pentru ca aceaste metode de curatare nu dau un rezultat la care ei pot asigura o garantie pe termen lung, plus distruge filtrul!!! Dati click pe link-ul de mai jos si puteti vedea rezultatul unei curatari cu CHIMICALE prezentat pe siteul unei firme din Germania:
http://www.russfilterreinigung.de/en/reinigung.html
Un Filtru de Particule trebuie curăţat la temperaturi ridicate fără chimicale si aditivi! Elementul filtrant in interiorul filtrului de particule nu se deteriorează la temperaturi ridicate pentru că aparatul special cu care lucrăm miscă aerul cald in filtru aşa fel incăt căldura este distribuită uniform!
Elementul filtrant este făcut dintr-un material rezistent la caldură mare! Problemele apar cănd filtru de particule este înfundat si gazele fierbinţi nu au trecera libera prin filtru si se adună intre turbosuflantă si elementul filtrant pe termen lung. In acest caz poate să apară o topire in elementul filtrant!
Au aparut multe firme pe piata care promit curatare in 2-3 ore, altele cu chimicale cu origine dubioasa, care nu au nici un efect, din contra distrug filtru DPF! Stim sigur acest lucru, pentru ca multe dintre acele filtre de particule distruse ulterior au ajuns la noi pentru curatare! Important pentru ei este sa ia banii de la clienti !!! Mai bine cumparati filtru particule nou aftermarket de calitate buna sau second hand !!!
REŢINEŢI! Un filtru de particule nu se curata pe masină!!! La noi o curăţare in 3 faze durează intre 18-20 ore, după care putem să garantăm că filtru de particule este curat!
ATENTIE!!! Nu toate filtrele de particule se pot curata. Daca observam dupa constare ca elementul filtrant este distrus, ars sau topit, atunci nu incepem procedura de curatare.
Nu exista curatare DPF pe masina cu lichide si spuma! Desfundarea acelui filtru poate să facă si clientul, conducând maşina in afara oraşului în treapta 3 sau4 cu o turaţie de 2200-2500 rot/min. timp de 20-25 minute constant( nu este valabil la Ford Focus II 1.6 TDCi si la modele care au filtru particule cu aditiv Peugeot si Citroen) sau trebuie schimbat una dintre senzori! In majoritatea cazurilor senzorul de presiune diferential DPF sau de temperatura!
ORICE INTREBARE AVETI NU EZITATI SA NE CONTACTATI PRIN TELEFON SAU EMAIL SI VA STAM LA DISPOZITIE CU SFATURI UTILE!
SPÃLAREA FILTRULUI DE PARTICULE CU AGENŢI CHIMICI SAU APÃ iaraşi este o soluţie care rezolvã problema pe termen scurt, eliminând particulele nearse doar superficial. Particulele nearse, lipite pe interiorul filtrului, ramân în interior!! Dupa cateva zile apa, chimicalele in contact cu funingine se intaresc ca betonul in elementul filtrant al filtrului de particule!!!
ANULAREA FILTRULUI DE PARTICULE DIN SOFT SAU ÎNLÃTURAREA ELEMENTULUI FILTRANT poate sã fie la prima vedere cea mai rapidã soluţie, dar trebuie ştiut cã faceţi cea mai mare greşealã! Anularea DPF sa fie ultima solutie ce alegeti!!! O anulare DPF cu eliminare fizica a filtrului de particule costa intre 350-450 euro! Problemele ce trebuie remediate dupa anulare costa minim 300-500 Euro( filtru second hand sau nou aftremarket si rescrierea softului la reprezentanta costa minim 100 Euro). Pretul unui filtru de particule nou, aftermarket de calitate premium este 230-450 euro cu 18 luni garantie si masina dvs. ramane in starea originala, fara sa fie spart, distrus DPF-ul si anulati toti senzorii care asigura buna functionare a motorului! Filtre de Particule DPF/FAP noi de calitate premium gasiti pe siteul www.filtruparticule.ro!!!
DEZAVANTAJELE ANULARII DPF/FAP sunt:
- fum negru in toate cazurile, mai accentuat la pornire si treptele 1,2,3 (probleme la I.T.P, R.A.R)
- creşterea consumului cu 1-2 l/100 km , miros usturator, insuportabil!!!
- amenzi usturatoare in strainatate la un control rutier unde masoara si noxele(multe cazuri in 2015)
- şi nu în ultimul rând este foarte dãunãtor mediului, particulele nearse de carbon cauzeaza cancer pulmonar!