CE ESTE DE FACUT CAND SE APRINDE PE BORD MARTORUL PENTRU DPF/FAP?

Uncategorized
In cazul in care apare pentru prima data martorul DPF/FAP, puteti sa incercati o deblocare a filtrului DPF conducand autoturismul 20-30 minute in treapta a 3-a la o turatie motor 1600-1800 rpm constant. Daca la prima incercare nu reusiti deblocarea filtrului de particule atunci opriti motorul si incercati din nou . Nu folositi nici un fel de aditiv scump, pentru ca aditivurile sunt pentru prevenirea infundari filtrului si in acest caz nu va ajuta cu nimic. Daca nu reusiti deblocarea DPF respectand indicatiile producatorului vehiculului, atunci mergeti la primul service auto mai performant ,care au in dotare testere auto de calitate, compatibile cu autoturismul dvs. si incercati o regenerare fortata! Daca testerul poate sa termina regenerarea fortata atunci inseamna ca nu aveti probleme cu senzori si sistemul s-a infundat din…
Read More

DE CE SE INFUNDA FILTRU DE PARTICULE DPF/FAP?

Uncategorized
Din diferite cauze se infunda filtru de particule DPF/FAP: calitatea combustibilului, ulei motor necorespunzator (folositi ulei special pentru filtru particule, ce recomanda producatorul, ulei 5W40 nu este bun) folosirea autoturismului mai mult in mediul urban, probleme senzori DPF (foarte des intalnit la VW si Audi 1.9 TDi/2.0 TDi)de temperatura si presiune diferential, probleme la valva EGR (des intalnit la Ford Focus 1.6 TDCi), injectoare motor, turbosuflanta defecta incarca filtrul cu ulei ars! Foarte important este verificarea thermostatului! Daca temperatura apei nu se ridica peste 80-85 grade atunci calculatorul ECU nu porneste regenerarea automata si filtru se infunda 100%! Furtunul de intercooler sau aer fisurat,  duce la infundarea filtrului de particule! La autoturisme echipate cu filtru particule cu aditiv(Ford Focus 1.6 TDCi, Peugeot 1.6-2.0 HDi, Citroen 1.6-2.0 HDi) trebuie verificat nivelul aditivului. Daca rezervorul este…
Read More

CE SA NU FACETI, DACA FILTRU DE PARTICULE ESTE INFUNDAT!

Uncategorized
Cel mai important este sa nu lasati pe nimeni, pe nici un mecanic sa sparga sau sa faca gaura in elementul filtrant al filtrului de particule, pentru ca costurile ulterioare sunt foarte mari si nici nu rezolva problema, din contra distrug filtrul.  Filtru de particule din dezmembrari costa intre 300-500 euro, filtru nou original 800-2000 euro! Sa nu incercati curatarea filtrelor de particule DPF/FAP cu chimicale, benzina, motorina sau spalare cu apa!!! Spalarea filtrului de particule rezolva problema pe termen scurt si dupa ce se usuca apa, chimicalele, motorina etc. in contact cu funinginea in elementul filtrant se intareste ca betonul ,dupa care filtrul este nefolosibil! Inainte de a face experiment pe filtru de particule va propunem sa ne contactati prin email sau telefon si noi va stam la dispozitie cu informatii…
Read More